16.08.2014

Trzeba coś stracić, by to docenić, żeby odzyskać..trzeba się zmienić.

Są ludzie którzy nie zdają sobie sprawy z tego co posiadają. Mają dom, pieniądze, dobrą pracę i co najważniejsze rodzinę i przyjaciół, niestety jest w tym wszystkim jedna wada.. nie doceniają tego a chcą więcej i więcej.Nie skupiają się na bliskich czy obowiązkach, uważają, że to oni mają racje ponieważ nie mają "nic".
Gdy w końcu kogoś lub coś stracą, otwierają się oczy,zaczynają żałować.
Czasami bywa już za późno a czasem da się jeszcze coś zrobić. 
Trzeba zacząć walczyć, starać się a co najważniejsze zmienić do tego wszystkiego podejście! Trzeba zacząć doceniać to co się ma a nie skupiać się na rzeczach których nam brakuje. Zawsze każdy ma jakies marzenia, co chciałby posiadać, nie mozna jednak zapominać o rzeczywistości.
Gdy ktoś przy mnie na wszystko narzeka, jaki on to jest biedny, że rodzice nie dali mu np.kieszonkowego.. dla mnie to jest dosyć śmieszne a zarazem mnie to denerwuje.
W Afryce są dzieci które nie mają nic, są głodne, nie mają pieniędzy i nie mogą pozwolić sobie na to co ludzie którzy mają wszystko.
Są ludzie bezdomni, nie mają domu, pracy, pieniędzy, żyją na ulicy, jedzą to co sobie kupią za marne grosze które ktoś im dał.
Są także chore dzieci, może one mają kochającą ich rodzinę ale za  to nie mają zdrowia, mogą w każdej chwili umrzeć.
A dzieci z domu dziecka? są wśród obcych ludzi, nie mogą przyjść do rodziców i powiedzieć "Kocham cię mamo / tato." 
Także doceniajmy to co mamy i nie narzekajmy na wszystko, co nie może być nasze, kiedyś może nam tego zabraknąć.
 
 


Cały mój świat! ♥




5 komentarzy:

  1. Powiem szczerze że twój blog jest bardzo przydatny, przydatny dla tych którzy jeszcze nie wiedzą co tak naprawdę mają. Ja osobiście przez kilka minut sobie mogę ponarzekać jednak gdy sobie przypominam o tych bezdomnych, biednych itd.: to od razu przestaje. Pamiętam do dziś jak byłam mała i dałam jakiemuś bezdomnemu swoje nadgryzione jabłko. On sie popłakał i podziękował. Kiedy o tym myśle automatycznie się uśmiecham. Sama nie mam za wiele ale każdy na tyn świecie powinien pamiętać że nie jest najważniejszy. Pozdrwiam i czekam na następny :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :*
      Wiem, że do wielu osób nigdy nie dotrze to o czym napisałam ale chciałabym aby tych osób było coraz mniej.
      Niektórzy ludzie niestety ale nie doceniają tego co mają a wybrzydzają na każdym kroku, nie pomyślą o tym, że są ludzie którzy marzą o tym aby mieć przynajmniej 20 zł, mieć jakies porządne ubrania i dach nad głową.

      Usuń
    2. Kiedy kolejny post???? Nowy rozdział: http://ksiegi-missoula.blogspot.co.at/

      Usuń
  2. Super wpis ;)
    Pozdrawiam ;)
    i zapraszam do siebie, może coś ocenisz: http://jestem-soba-juz-na-zawsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy kolejny post? Codziennie patrze czy jest ale go nie ma!! Gdzie jesteś.
    PS: zostałaś nominowana do LBA. więcej informacji u mnie. zapraszam !!! http://you-dont-know-anything-about-me.blogspot.co.at/p/nominacje.html

    OdpowiedzUsuń