25.06.2014

Nie bój się PŁACZU..

Czasami mamy złe dni lub wydarzy się coś złego.. zazwyczaj idziemy w miejsce w którym nikogo nie ma lub wtulamy się w poduszkę i po prostu płaczemy.
 Jednak płacz nie zawsze jest tylko w tych złych chwilach, czasem popłaczemy się nawet z radości czy ze wzruszenia.
Czy to coś dziwnego? - moim zdaniem nie, każdy płacze, nawet gdy jest jakaś osoba mega silna to ona prędzej czy później pęknie.. nie da się nie płakać.
Ja moge się przyznać, płacze często.. mi to pomaga i gdy tylko sobie chwile popłacze czuje się potem od razu lepiej! 
 Nie bój się płaczu, to normalne, że ktoś czasami nie wytrzymuje.
Nie myśl że płaczą tylko małe dzieci lub ludzie niedojrzali, płacz jest stanem emocji który jest u wszystkich nawet u dojrzałych i dorosłych ludzi.Co do płaczu, wiek jest nie ważny.
  Ale pamiętaj!! gdy tylko sobie chwile popłaczesz idź znów przed siebie i walcz!
   
  
    
Bez strachu!



2 komentarze:

  1. sz rację. Ja jednak do tych płaczących od jakiegoś czasu się nie zaliczam ponieważ dla mnie płacz to strata czasu...wiem gadam głupoty ale po co płakać jeśli ma się drugą osobę która zawsze jest dla ciebie i można jej wszystko powiedzieć?? Przez dwa lata byłam sama i wtedy sobie płakałam jednak teraz jest inaczej ponieważ chce jej pokazać że jestem tak samo silna jak ona i wspierać ją gdy będzie miała "zły dzień" Chce być silna i nie rozkleić się w momencie gdy ona to zrobi :(
    Kiedy jej powiedziałam o moim "postanowieniu" ona od razu zaczęła protestować jednak ja nie zmienię zdania...Bardzo miły pościk i czekam na więcej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze cię rozumiem i także popieram twoją decyzje ;*
      Przez ten post chciałam jednak przekazać, że jeżeli jest źle i chce nam się płakać abyśmy nie bali się tego zrobić.. nie bali się swoich uczuć, czasami każdy potrzebuje aby to zrobić i miałam na myśli to aby się tego płaczu nie wstydzić bo jest to całkiem normalne a w pewnych chwilach na prawdę pomaga.
      Dziękuje też za miłe słowa :**

      Usuń