14.06.2014

Twoja skóra to nie papier nie tnij jej - Samookaleczanie

Jak wiele osób robi sobie krzywdę. Samookaleczanie się to najpopularniejsza rzecz w teraźniejszych czasach.Osobą którzy to robią daje to taką przyjemność i odpływanie od złych i smutnych emocji.Niektórym to pomaga a innym.. dlaczego to robią? -dla szpanu, niektórzy ludzie którzy tną się dla szpanu moim zdaniem gardzą i nie szanują ludzi którzy to robią ponieważ mają problemy. 
Cięcie się pomaga na chwile po tym gdy to zrobimy zostają blizny które przypominają nam o tym do końca życia.
Przestać to robić jest bardzo trudno, osoby które nie wiedza jak to jest mogą mysleć że to takie łatwe i że można zapomnieć o tym z dnia na dzień.
Do tego potrzebny jest czas, a także silna wola.Ten który to robi musi nauczyć się żyć bez żyletki a nad tym trzeba popracować.
Osoby robiące to! ja i inni ludzie z całego świata wierzymy, że wam się uda, wyjdziecie kiedyś na właściwą drogę tylko dajcie sobie pomóż! przyjaciel a nawet obca osoba może dla was dużo zrobić dzięki tym osobą możecie żyć normalnie bez blizn na rękach.Życzę wszystkim takim osobą powodzenia i na prawdę uwierzcie w siebie! Uda wam się! 




   


2 komentarze:

  1. Twój blog jest naprawdę ciekawy. Mądry pomysł jeśli chodzi o NIEKTÓRYCH ludzi. Zgadzam się z tobą w 100% chociaż sama mam "problemy". Wieże że tym osobą się uda a nawet największemu wrogowi tego nie życzę.
    Mam nadzieję że kolejne posty będą tak samo interesujące jak do tej pory i mam prośbę...możesz mnie informować???
    Zapraszam do mnie: http://ksiegi-missoula.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuje za te miłe słowa! :*

    OdpowiedzUsuń