15.06.2014

Uczucie to nie zabawka.

Ile jest takich związków, w których jednej połówce zależy a druga gra tylko na uczuciach.
 Już nie jeden raz spotkałam  się z takimi osobami które traktowały mnie jak zabawkę, gdy im się znudziłam zapominali o mnie a po przypomnieniu wracali gdyby nigdy nic i mówili, że kochają.To gdzie byli wtedy? 
Jeżeli naprawdę już nic nie czujesz do jakiejś osoby to mów prosto z mostu a nie ukrywaj to w sobie, bo przez takie gierki ktoś może cierpieć i niepotrzebnie robić sobie nadzieje.
 Nikt, nie jest wart takiego traktowania, jeżeli kochasz to zostań, nie to wynocha.


                                         Nie jest tak, że możesz
                        mieć mnie na jakiś czas
                    Na jakiś czas porzucić,
                    po czasie znowu mnie brać
                    Jak zabawkę, sorry,
                    ale nie myśl nad nami
                    Czy przyjaźń, czy miłość
                       bo to bardzo rani.
 

 
  







To koniec!





 
 

1 komentarz: